Working from home.

Jobbar hemma några dagar nu. I slutet av förra veckan bara för att jag inte orkade vara på kontoret. Mycket att göra och alla rycker och drar i en, lugnare hemma. Jag får mer gjort om jag har lite lugnt omkring mig. Sen den här veckan blev ju Ninja sjuk och jag mår INTE toppen jag heller.. så då var det bara att fortsätta vara hemma?

Just idag passade det utmärkt, vi insåg att barnen absolut inte hade nog varma jackor så det blev ett avbrott i förmiddagsarbetet för att åka upp till köpcentrat och fixa nya. Superpraktiskt. Man skulle alltid ha det så nära.. För att inte prata om morgonen, det är fruktansvärt skönt att inte behöva kliva upp och sätta sig och åka över en timme till jobbet utan att bara hälla upp en kopp kaffe och sätta sig vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0