VAB-Måndag

Rätt seg dag idag, jag och Ninja har mest slappat och tittat på tv.

Eftermiddagen blev desto händelserikare, riktigt tjafsigt med jobbet. Jag har tröttnat på tjafs, helt klart. Vuxna människor och alla beter sig som barn emellanåt, lite lugn och ro tack! Jag tänker inte gå in på det mer än så för det är ju ändå offentligt det här.. Men suck!

M gjorde världens fetaste lasagne till middag som vi åt glatt av allihop och gjorde en liten, liten grop i.. gott var det!

Och senare blev jag rastlös och var fortfarande lite irriterad från tidigare på dagen så jag ställde mig och bakade. Är det något som lugnar ner mig så är det ju det. Lite panik när jag insåg att vi inte hade några ägg (vilket ALDRIG händer i det här hushållet) och jag behövde ETT. M var söt nog och sprang ner på vårt lilla mini-allt-är-alltid-gammalt-livs hundra meter bort och köpte så.. Crisis averted.

Eftersom vi hade en överbliven citron så fick det bli citron-cupcakes. Extremt lyckade om jag får säga det själv, men jag älskar ju just citron iofs. Jag kastar ut en bild på dem här efteråt i ett eget inlägg.

Senare blev det en premiär-titt på "Mitt stora feta syrianska bröllop", ingen gör bröllop som syrianer jag säger då bara det. Dessutom var det ju min favvo Youtube-personata Malak Hanna som pratade igenom programmet. Har du ingen aning om vem det är så Googla honom, han är en SÅ skön människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0