Oh, I suck at this..

Uppenbarligen så är inte uppdateringar min starka sida.. Men följer ni twitter så är ni ju rätt uppdaterade ändå?

I alla fall.. Den här veckan är Ninjas första på dagis! Tydligen går det jättebra med, de åt där för första gången idag. Hela ungen luktade köttfärs när hon kom hem. Åt mer än alla andra, speciellt fetaost och oliver.. Jag har ju sagt att mina barn inte är de mest normala i matväg? Men jag är inte förvånad över mängden mat hon hade fått i sig, det här barnet äter MASSOR och länge. Hon kan sitta i en halvtime och bara stoppa in i munnen, fattar inte var allt tar vägen. Lilla fis.. Det är ju bra iofs? Hellre det än att man får truga i dem allt de ska äta..

Monstret är överlycklig för att hon får börja gå mer på dagis med, hon saknar sina kompisar. Det är skönt att de trivs så bra på dagis.. Det kan ju bli ganska långa dagar ibland..

M har hittat ett nytt jobb! På slottet här ute.. Ska bli spännande.. :-) Perfekt att han inte har så långt dit heller, vi var lite oroliga över att Ninja skulle behöva få långa dagar så här i början men nu blir det ju inte så!

Själv är jag (hör och häpna) fortfarande konstant förkyld, går aldrig över. Annars är vi mitt i en leverans på jobbet, vilket betyder massor av stress och långa dagar. Längtar tills efter jul när jag är av med det!

I helgen planeras det lite adventsstädning, pepparkaksbak (lussekatter gjorde vi i lördags) och bara mys. Hoppas på lite bättre väder än det här skitvädret. 25 grader och sol skulle sitta bra till!!


RSS 2.0