Week from hell..

Den här veckan har inte varit kul.. Skitväder.. kallt, regnigt och blåsigt.. Massor att göra på jobbet.. MASSOR.. Gnällig bebis.. undrar om inte Ninja håller på att få tänder eller något för hon är sjukt trist i humöret och sover i stort sett ingenting. Det lilla hon faktiskt blundar på natten är väldigt orolig sömn. Gnällig 5-åring.. Monstret har visat upp sin bästa sida.. Gnälliga föräldrar.. Vad kan jag säga? Vi är trötta! Tom, tom plånbok.. Vi har definitivt haft bättre ekonomi än just nu. Det är dyrt att vara föräldraledig.. Skitvecka rent ut sagt. Hoppas på bättring! Det är ju fredag i morgon.. och vi har dansklass på jobbet. Ska bli sjukt kul och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig igenom en hel timme utan att skratta ihjäl mig!

Då ska vi se..

Länge sen sist..

Jag gör en kort resumé:

Vi har haft semester, 5 veckor, skönt.
Bilen gick sönder i Nyköping, dyrt. Jätte-, jättedyrt.. 16000, hejdå!
Börjat jobba, segt. Jätte-, jättesegt och mycket att göra. Men det är ju snart jul? Yay! Och jag fick ju ett pris häromdagen för "Ypperligt utfört arbete", kul!

Monstret är galen som vanligt, hon har någon sorts mini-tonåringsfas och skriker innan hon slår i dörrar osv.. Ljuvligt! Tur hon är söt emellan..



Ninja hon växer så det knakar, går och pratar som ett proffs. Bästa ordet just nu är "äta" och äter det gör hon lätt lika mycket eller mer än Monstret.



Annars händer det inte så mycket.. Jag jobbar typ dygnet runt (känns det som) och M tar hand och barn dygnet runt (och jobbar på helgerna). Rätt vardag..

Ska se om jag inte kan ta och hinna med bloggen lite mer framöver så ni får hänga med oss igen. Det har varit rätt tajt med tid ett tag och vi har prioriterat rätt hårt. Men annars finns jag ju fortfarande på Twitter och där uppdateras det oftast flera gånger om dagen.

RSS 2.0