HA!

I'm back! Influensan var riktigt giftig.. Jag är fortfarande helt slut och dessutom lite yrslig emellanåt, vad nu det kan bero på, men den här tärande tröttheten.. Fy! Kan man bara få bli och vara frisk ett tag nu tack!?

Torsdag idag iaf.. snart slut på veckan!








Så sjuk..

Våldsamt sjuk, extremt, våldsamt, galet sjuk. Influensa delux..

Semla?

Glömde att det är ju fettis-dagen idag, grattis på den! Jag har fått min årliga semla och den var god. Punkt.

Tråktisdag..

Även om jag av någon anledning har fått för mig att det är fredag.. Snusandet, eller egentligen INTE snusandet numera, går alldeles utmärkt. Jag har lite kämpigt runt lunch och eftermiddagen men annars är det ok, får se hur det känns imorgon, det är ju första dagen tillbaka på jobbet. Kan bli tungt. Tur jag har mycket att göra!

Vabruari har skördat ett offer till.. Nu är det Ninja som har dukat under för febern, M tog och anmälde hela veckan som VAB till sitt jobb idag, han kommer inte hinna tillbaka.

Men kom igen..

Jag skulle egentligen ha åkt ner till Norrköping på ett heldagsmöte idag.. I morse? Vaknade jag med magsjuka.
 
Efter en hel jäkla vecka med det ena efter det andra så fick jag alltså avboka tågbiljetterna och vara med på mötet via länk. Det går ju oxå bra i och för sig, man jag ville liksom vara där. Nu? Just nu vill jag hellre ha nära till en toalett.
 
Och vi slutade ju snusa i helgen.. Det går alldeles utmärkt faktiskt, jag har inga problem med nikotinet, jag har problem med vanan. Men nu så fick jag precis hem en leverans Onico-Mini så nu är veckan räddad och jag kommer definitivt kunna sluta! 2000kr mer i månaden here I come! 2000.. kronor.. i månaden..

Senare i veckan..

Och läget är detsamma.. Sjukt Monster, hemmajobbande mamma, kallt ute, kallt inne..
 
Jag är rätt less, jag vill ha sommar nu, varmt (men inte för varmt) och bort med den jäkla snön.
 
Sen har vi en utmaning på gång här hemma, på lördag slutar vi snusa. Anledning? Det kostar oss nästan 2000 kr i månaden ATT snusa, det är väl en god anledning om något? 2000?? Inte klokt. Sen är det ju inte bra för kroppen och yada yada.. 2000 kr, nuff said.
 
 
Mina fina tjejer! De har blivit stora va? :-)
 
 

Februari..

Går fort tiden nu tycker jag.. Det har gått ett ÅR bara sådär. Jag hinner inte med.
 
Hösten var sitt vanliga ekorrhjul med jobb, jobb, jobb, lite uppblandat med VAB som vanligt. Helt plötsligt är det jul och nu är det redan februari, helt sjukt.
 
Jag och Monstret sitter hemma i soffan och kurar framför Cartoon Network och varsinn dator. Vi är sjuka. Jag har varit hemma hela veckan, helt slut och Monstret fick gå hem tidigt från skolan igår. Lite så det är nu.. för lite sol i somras tror jag. Vi får se hur resten av veckan blir..

RSS 2.0