Monstret med glugg

Sötaste Monstret tappade ju en tand för någon vecka sedan. Vi hade massor av funderingar över tandfén och hur länge det tar innan det kommer ut en ny tand där ett tag. Viktigast verkade dock vara att hon faktiskt fick besök av fén och att hon har en tuff glugg att visa upp numera.


TRÖTT!

Barn som inte sover på natten och vuxna karlar som inte klarar av att göra något själv (och nej, jag pratar INTE om M, han är fullt kapabel) utan måste komma och springa med minsta lilla grej. Jag blir så less. Och trött! Jättetrött..

Fabulous Friday!

Skönt med fredag! Den här veckan har varit rätt tung på jobbet så jag är RÄTT nöjd med att den är slut. Ninja var sjuk måndag och tisdag så även om veckan var kort så kändes den lång, ni vet vad jag menar?

Bakade inga cupcakes förra helgen utan det blev kakor! Goda, goda kakor! Jordnötssmörkakor. De räckte två dagar typ. Eller kanske det var tre.. Barnen var helt galna i dem i alla fall. Tänkte jag skulle lägga upp en bild men det samarbetar inte så bra.. Jag kanske får göra det senare.




RSS 2.0