Magsjuka from Hell

Vi har kört magsjukeracet i år.. Vi brukar klara oss rätt bra men den här gången alltså, shit vad vidrigt. Alla sjuka samtidigt. Eller inte riktigt alla, Ninja som tog med sig skiten hem från dagis var några dagar före. Blä.
 
Och jag går numera hos en kiropraktor för att fixa mitt snurriga huvud, verkar funka rätt bra. Jag är tydligen i osynk med mina hjärnhalvor, för att säga det enkelt, den vänstra sidan är ledsen. Om inte annat så bryter han lös mina revbenskotor bak i ryggen och skulderbladen, så jag kan andas bättre. Lät som när man bryter isär en rå kyckling första gången, sen var helt plötsligt hela ryggen rak och det kändes som att huvudet satt rakt igen för första gången på väldigt länge. Asskönt, kan inte vänta tills jag får göra det igen.
Dessutom ska jag iväg till en optiker på fredag och kolla ögonen, jag skelar lite med det högra (jobbigt för vänstra hjärnhalvan igen) tydligen, vilket jag inte visste. Det är ju dessutom det ögat jag har synfel på så jag tänkte att en optiker skulle vara en bra idé. Vi får se, jag behöver nog nya brillor i alla fall, några att ha jämt kan jag tänka mig.

RSS 2.0