Dan före dan före..

Snart jul.. Jag som hade så mycket julfeeling i år har tappat allt.. Nu känns det inte alls som jul längre. Dessutom har någon liten skitunge snott vår fina dörrkrans vi hade på dörren så nu är jag mest bara sur. Vem stjäl någon dörrkrans liksom? Vi vet inte ens när det var för vi märkte det igår och kunde inte påminna oss om när den försvann.. Men vi som köpte den där när vi flyttade in i Rosers och har haft den sen dess, riktigt guldig och kitschig var den med.. *mutter*

Idag har jag, Monstret och Monstrets mormor varit ute på stan och ätit lunch och julshoppat lite. M jobbade ju idag så vi flög solo här hemma.. Rätt skön dag! Tyvärr så är Monstret tokförkyld igen så jag tycker lite synd om henne, men hon höll igång bra ändå idag och tog en siesta i vagnen efter lunch. Jag hoppas att hon får sova ordentligt i natt bara så hon inte är så grinig i morgon.

Kommentarer
Postat av: Karro

God Jul!!!!! Kraaaam

2008-12-24 @ 09:18:05
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0