Neo

Sitter och tittar på Sjukhuset på tv.. Det är en minibebis med som ligger på neo på ackis.. Man får lite dåliga vibbar faktiskt, alla de där pipen och cpap-pyset. Man har nog en del kvar i bagaget att bearbeta där.. Jag funderar faktiskt på att när vi skaffar syskon till Monstret så ska jag begära Aurorasamtal så man får gå igenom allt ordentligt, vill inte sitta med värkar när man väl kommer dit och få världens panikångest.

I övrigt så har det varit en helt vanlig dag. Trött och lite seg känner jag mig.. Monstret har också varit jättetrött och gnällig idag, det är ju inget som får mamma-humöret på topp direkt. Hoppas att hon sover bra i natt så hon är lite piggare i morgon.

Det är lite spännande med USA-valet väl även om det inte rör oss såå mycket? Får se hur det går i natt..

Just ja, jag har fått en spännande nyhet på jobbet med som jag inte kan berätta om än eftersom det inte är officiellt. Det är inte så att jag ska byta jobb eller nåt så hispa inte upp er över det, utan det är något som händer med företaget. Egentligen är det ingen som kommer att engagera sig för det överhuvudtaget om man inte jobbar med det jag gör, men för min bransch är det spännande och ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0