Ny granne!

Eftersom det här är mitt utrymme på nätet och jag gör (i stort sett) vad jag vill med det.. Så kommer det ett privat meddelande till en ny granne vi kommer att få här i början av december. ;-)

Hon har inte sett huset de ska flytta in i än.. så jag och Monstret var upp dit idag och fotade lite..

Huset sett från vårt hus..


Framsidan..


En tom lägenhet.. Kan det vara den här ni ska ha kanske? Det borde vara en trea..
Jag vet att det bor barn i den lägenheten som man ser till vänster där med.


"Framsidan" på baksidan från "vägen" jag pratade om..



Längre bort på baksidan..



Vårt hus sett från ert.. Vi bor på baksidan.. Och du skymtar dagiset som ligger mitt i området mellan snedtaket på cykelboden och vårt hus..


Ser så trist ut när det är så här grått.. Borde ha varit sommar så det ser lite roligare ut! ;-)

Monstret frågade varför vi tog kort på huset när vi gick runt där och blev jätteglad när jag berättade om E..

Vi hörs raring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0