Segt

Det är allt jag har att säga.. Seg, seg dag..

Monstret var så ledsen i morse. Jag vet inte riktig vad det är med henne, hon har varit så deppig länge nu tycker jag, iaf hela den här veckan. Kanske är trött? Vi ska vara lediga i tre veckor i jul hon och jag så då blir det massor av vila. Vi behöver det båda två. M ska däremot jobba i jul men då kan han istället vara ledig i påsk så vi kan åka upp till Norrland och få lite vårsol, pimpling och frisk luft. Finns mycket lite som slår vårsolen i Jämtland!!

Vi skaffade lite överraskningar på väg hem för att pigga upp lillfisen. En ny kjol (röd såklart), ska visa den senare, nya strumpbyxor, nya tuschpennor och en mamma mu-bok (som pappa läser då hon ska sova). Hon älskade kjolen, det blev soppa på den vid middagen tyärr så vi fick tvätta den ikväll, det är därför jag inte kan visa den men jag tror jag ska ta en till likadan fast en annan färg eftersom hon tyckte så mycket om den.

Monstret använder nya pennorna


Fick hem hennes nya stövlar jag beställde på nätet idag med, jättefina och mycket billigare än i affären. Beställde dem direkt från kavat. Det som ser beige ut på bilden är en reflex på Monstrets men annars ser de ut så. Passar jättebra till Didriksonoverallen eftersom den inte har något snöstopp i benen och stövlarna går upp en bit på benet.

Kommentarer
Postat av: Karro

Håller hon sig innanför linjerna när hon målar, eller har mamma hjälpt till?

Kram

2008-11-28 @ 20:40:24
URL: http://odessa.webblogg.se/
Postat av: Ida

Mamma har oxå målat.. :-) Men hon är fakiskt rätt duktig!

2008-12-01 @ 21:28:58
Postat av: My Karlsson

Gillar om det du skrivit! Roligt att se lite sunda grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-29 @ 12:30:06
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0