This is not a good day..

Har varit sjukligt risig i magen inatt.. Vaknade av och till för jag hade så ont i magen och vid två kunde jag inte ligga kvar i sängen längre. Har (utan att berätta för mycket) suttit på toan hela natten och läst allt som finns att läsa där inne. Resultatet är att jag idag mår rätt illa och fått tre jävligt dåliga timmar sömn vilket medför att jag känner mig bakis och lite skakig. Kan inte vara hemma heller, har för mycket att göra på jobbet och massa möten som inte går att flytta. Ska bara sitta här och tycka synd om mig själv idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla gumman // Mams

2008-11-11 @ 17:52:05
Postat av: Anonym

Ja, men visst är det väl LITE synd om mig iaf? :-) Det är bergis magsår.. (överdriver som vanligt)

2008-11-11 @ 20:48:30
Postat av: Karro

Stackare! En stoooor kram!

2008-11-12 @ 11:39:45
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0