Tofsprydd..

Min kära sambo har gjort en "Anders Borg" (finansministern för er okunniga stackare som inte vet vem det är) och börjat ha håret i tofs. Han skyller på att det är bekvämare så på jobbet men jag tror i hemlighet att han har längtat efter det ända sedan han klippte av sig håret för en massa år sedan.. ;-)

Han har jobbat över idag (ombyte förnöjer) så jag har både lämnat och hämtat Monstret på dagis, det medför att jag hunnit jobba 6 timmar och går alltså back idag. Men det händer ju typ aldrig så jag överlever nog.. Hann ändå med massor, en leverans till och med..

Ska bli skönt med fredag i morgon.. Den här veckan har gått så jäkla fort har den inte? Jätteskumt..

Sitter och chattar med mamsen nu.. Dumsurfar lite under tiden.. Är det inte lustigt att jag kan sitta hela långa dagen framför en sådan här burk och ändå sätta mig framför den då jag kommer hem? Men det är ju lite av en sorts avkoppling med, sen hinner jag ju inte alltid kolla tidningarna och mail och allt under dagen. Eller jo.. Men kanske inte alla tidningarna och alla mailen.. He he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0