Torsdag och fredag och so on..

Herrejäklar vilken stressig dag det var i torsdags..


Jag trodde ju att jag skulle missa mötet med det andra företaget? Det visade sig att jag är rätt snabb på det jag gör och blev så pass klar att jag kunde springa iväg och hinna vara med ett tag i alla fall. Som tur var hann jag dit innan maten och tack och lov kom jag försent för att vara med på "teambuilding"-övningarna. Jag hatar sånt..

Nilo guidade dit över mobilen och eftersom hon är en fena på vägbeskrivningar (NOT.. hon är i nivå med bästis.. ha ha..) så blev det inte alls en omväg i kylan utan raka spåret.. Hon hade dessutom missuppfattat hur långt jag hade kommit då jag ringde och fick stå ute i vad jag antar var minusgrader utan jacka och vänta på att jag skulle komma..
Men det blev en jätterolig tillställning och vi skrattade i stort sett från det vi kom dit tills vi gick därifrån. Maten var också supergod, från en cateringfirma som heter Westers. Vi använder dem hos oss också då vi har fester och de är alltid jättebra.

Efteråt åkte vi in till Söder på jakt efter ett ställe att dansa på.. Gick inte helt bra om man säger så. En torsdag inne i stan betyder tydligen att det bara finns pubar och barer och inga dansgolv.

Rei och N i väntan på tunnelbanan. Man skymtar min chef där bakom med.. Tyvärr är det ju som vanligt ett uselt mobilkamerakort. Skulle verkligen behöva en kamera som tar bättre kort i mörker.


Vi hamnade dock till slut på ett litet ställe som heter la cucharacha på Bondegatan och satt där och surrade några timmar istället. Det var också helt ok.

Igår var jag dock ohyggligt trött.. För lite sömn och för mycket stress. Men jag hann med mina jäkla leveranser och allt som skulle göras. Somnade framför Bolibompa på kvällen, så där riktigt hårt så man är helt borta sen när man väl vaknar. Men det är skönt att veckan är slut..

Idag har jag sovit urlänge.. till 11:40. Såå skönt!! Jag vet att M väckte mig någon gång på förmiddagen och frågade om jag skulle ha frukost, men jag mumlade nog bara något till svar och somnade om. Schysst av M att låta mig sova, det behövdes verkligen!!

Vi har S-PF (Sambo-Pappafritt) jag och Monstret ikväll med, M är på personalfest idag och kommer väl hemsläntrande inatt någon gång, så vi ska äta hamburgare och kolla på film ikväll. Myskväll för mamma och Monstret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0