Vart tog helgen vägen?

Fast jag har redan svaret på rubriken.. Jag har sovit bort den.. Och det var skönt!

M var ju ute igår? Kom hem två i fin-fin form.. Ha ha!! Tog några vackra bilder.. ;-)

Men först några från hans kväll. De är lite suddiga, jag antar dock att fotografen tyckte i sitt suddiga tillstånd att de var skarpa som en knivsegg då de togs..

Fördrinksmingel..


M:s kock-kollega D och café-tjej P


Cafétjej 2, S


Cafétjejer x 2


Och så herrn då han kommit hem.. Fri sprit och restaurangpersonal har väl aldrig varit en bra kombination? Jag fattar inte ens hur de vågar ha så.. Bättre sätt att ruinera ett företag finns väl? Så synd att man inte riktigt ser att skjortan hänger utanför med.. Ha ha ha!!!


Lite vätskeersättning mot bakfyllan innan sängen..


I övrigt har vi mest firat farsdag idag.. Sovit länge, slappat, och ätit god mat.. Ätit tårta så klart..

Kommentarer
Postat av: Karro

ha ha, vilken fullis!! Man riktigt ser på blicken och det lilla smilet hur bra form han är i. Men brudarna var inge vidare, läppar stora som bananer.

2008-11-12 @ 14:15:25
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0