Yes, we can..



Så det blev som jag trodde, om man nu ska tro något i ett val i ett land man inte bor i, Barack Obama blev ny president i USA.. Jag råkade slå på tv:n i morse för att se resultatet av valet.. och där blev jag sittande under hans tal till nationen. Jäklar vilken talare han är, så karismatisk! Det var lite Martin Luther-känsla över det hela, ni vet "I have a dream"? Det var inte utan att det slank ut en tår emellanåt..

Det hela gjorde dessutom att jag var sen som satan den här morgonen och ser ut som en wombat i huvudet idag, prioriterade att få iväg Monstret till dagis framför att få till kammat hår.

Kommentarer
Postat av: Karro

Va fn, grät du???? Nej nu måste jag komma upp och ta tag i det här skratt*

2008-11-07 @ 19:04:09
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0