Äckelvarning

Igår var jag hemma hela dagen, orkade ingenting.. Sjuk, trött och hade ont, idag är jag piggare men mår fortfarande skit. Jag har iaf jobbat idag, det är så rackarns dyrt att vara hemma från jobbet. Jag önskar dock att jag hade lite mindre samvete och hade slängt iväg monstret på dagis igår för det är verkligen skitjobbigt att vara dålig själv när hon är pigg.

Sen ringde M efter tio någon gång och hade just kommit ut från akuten på KS, nysydd. Nyslipade knivar och en paprika i maskopi med en kyckling var orsaken till 7 fina blå stygn i höger hand. Ser inte helt skönt ut.. MEN!! Det var ju inte i pannan den här gången i alla fall, han gör framsteg kocken.. ;-)



När vi ändå pratar om honom så kan jag nämna att han just kom hem från föräldramötet på dagis med lite skvaller om området vi bor i. Vi har några grannar som har tre stora, äckliga as till hundar som de inte har någon kontroll överhuvudtaget över. De har tydligen blivit polisanmälda nu iaf.. Antar att det har något med hundjävlarna att göra.. Hoppas de blir tvungna att avliva dem, de är otäcka och jag går aldrig i närheten av dem med monstret när de är ute. Hell, jag går inte i närheten själv heller, det är bara en fråga om tid innan de anfaller någon och jag tänker inte vara den någon i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0