Älskade helg

Är det inte det skönaste som finns att efter en stressig dag och vecka somna i soffan framför Bollibompa på fredag kväll? *ha ha* Ljuvligt!

Idag så har det varit lite rörigt, ute och sprungit mycket i jobbet, mycket mail och skrivartjafs och en långlunch med Åsa, M2 och M2s kompis. Sen var det ett stressigt snabbt besök hos min beställare innan jag skulle träffa M för att åka med honom hem och hämta monstret. Lite rörigt som sagt.. Men det fungerar skitbra att lämna monstret på dagis om mornarna, jag blir mindre stressad nu än jag blev förut för jag vet att jag kan inte påverka tiden något. Att lämna monstret tar den tid det tar, det är ingen mening att jag stressar för det går inte fortare för det..

Till bästis kan jag säga att Åsa hälsar! Till er andra kan jag säga att bästis och Åsa har jobbat tillsammans förut, då vi allihopa satt på samma firma och att det är därför hon hälsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0