Halloween

Det firar alla ungar i vårt område ikväll. Inte vi. Det blir lite irriterande när man får avbryta middagen om och om och om igen för att gå och öppna dörren och dela ut godis till snorisarna som knappt tackar efter de har tagit en stor jäkla näve av godiset som vi tack och lov hade hemma även fast vi inte hade en tanke på att någon skulle fira amerikanska ploj-Halloween här i förorten.. Monstret tyckte att det var kul dock, alltid något.

Jag är rätt trött, långa kvällar på jobbet.. och det kommer vara likadant de närmsta veckorna. Jag får nästan utslag bara av att skriva det.

Var tvungen att göra en liten paus här mitt i inlägget och lyssna på lilla Anna från Nyköping som sjöng "Stad i ljus" i Idol. Jäklar vad bra hon var!! Jag gillar ju den låten med.. Synd att jag ogillar Idol så mycket bara.

Var var jag? Jo, jobbet ja.. Det är rätt stressigt nu och jag blir skitsur flera gånger om dagen på en del av dem jag jobbar med för de sinkar mig. Om de inte sköter sitt jobb så sätter de ju mig i skiten som får rensa upp efter deras taffliga försök att göra något rätt.. Positivt är dock att jag har lugna mornar, jag är mycket mindre stressad nu när jag lämnar Monstret på dagis innan jag går än vad jag var förut. Jag kommer TILL jobbet lugn i alla fall, det är ju ett litet steg?

Monstret på dagis i morse, det tog 45 minuter från det vi gick hemifrån tills att jag gick iväg från dagis efter lämningen. Vi hade mycket att titta på och prata om jag och Monstret den här morgonen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den lilla älsklingen hon är ju för söt

Puss å Kram på er

Mams /Momma

2008-10-31 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0