Jäkla Clas Ohlson!

Jag fattar inte.. Det är som IKEA! Man bara går in där och tittar men kommer ut med en massa skit som man inte tänkte köpa.. Idag skulle vi dit och köpa dvd-skivor för att göra recoveryskivor till nya datorn, hade bara cd-skivor och då måste man ha 20 (!) stycken vilket inte kändes helt lockande. Vi kom iaf ut med: dvd-skivor av två olika sorter eftersom vi inte fattade vlken vi skulle ha, ett litet mobilsmycke till Monstret (som inte ens har en mobil), en svart mobilväska (jag köpte en vit i fredags som jag ska ha på jobbet så jag slutar lägga ifrån mig mobilen överallt, men vill hellre ha en svart så nu får M ta min vita), ett bluetooth-headset till moi och en ny hemtelefon eftersom de vi har haft var heeelt värdelösa. Den här nya var jättesöt! Funkar som en slidemobil typ..

Vi träffade på en av M:s nya arbetskamrater , David, i köpcentrumet med, både han, M och M:s chef Fredrik bor här i närheten fast jobbar ända borta där jag jobbar. Alltid kul att träffa de som M jobbar med.

Vi tänkte gå in och kolla på skor med men Monstret strejkade och det blev hemfärd istället. Hon är precis som sin pappa, är hon trött eller hungrig så är det helt kört att försöka snacka med henne eftersom hon bara gnäller.

Resten av kvällen (som kändes lång gjorde den inte, heja vintertid) har vi städat i Monstrets rum och resten av lägenheten. M:s föräldrar kommer hit i morgon kväll och ska ha hand om Monstret på tisdag då dagis har planeringsdag och det var rent snuskigt inne på hennes rum där de ska sova. Hon är en liten gris det barnet! Jättegulligt förresten att de åker hit så slipper vi ta ledigt från jobbet när dagis stänger så där!

Har fixat lite med datorn oxå ikväll, recovery skivor som sagt och uppdaterat prenumerationen på viruset. Ska sova nu iaf, klockan är ju mycket och det är måndag i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0