Kompislunch och möteseftermiddag

Hela förmiddagen gick åt till att försöka hinna det jag skulle hinna på hela dagen idag.. Eller i ärlighetens namn så surrade jag bort en del tid med min arbetskamrater med och mailade en massa, men framför allt "hinna allt man skulle hinna".
Sen kom en gammal arbetskollega från mitt förra jobb över till stadsdelen jag jobbar i nu och lunchade med mig och M2 (som oxå jobbade på den firman förut men jobbar där jag jobbar numera), på M2s förslag, det var kul att träffa honom igen! (He he, 5 stycken "jobb" i en mening..) Men samtidigt så känns det lite att man sitter på konkurrerande firmor, man kan inte riktigt prata skit som man brukade förut och det är lite lustig stämning.

Efter lunchen så blev det bråttom till ett möte vi hade på eftermiddagen, klev in några minuter sen som vanligt och där satt man sen på sin stol.. HELA eftermiddagen.. Sjukt jobbigt! Fast ändå lite givande.. Som alltid!!
Problemet var liksom bara att då hann jag inte klart med allt det där jag skulle hinna och blev tvungen att vara kvar en extra timme efter jobbet, gjorde sällskap till tåget med M2 efteråt iaf så man slipper åka själv men fy f*n vad mycket folk det var på tåget. Tydligen så är det lövhalka i år igen (surprise) vilket betyder att tågen är sena jämt och att det blir massor av folk i vagnarna. Bara att stå upp och trängas hela vägen hem.. Fast man somnar ju inte då iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0