Tisdag

Igår hände inte särskilt mycket.. Var på jobbet väldans tidigt, åkte ju med M eftersom farmor och farfar tog hand om monstret. Åkte hem med honom med. Fast vi var hemma rätt sent ändå, och monstret hade saknat oss. Hon kom och kramades så fort vi kom innanför dörren. "Åh mamma, åh pappa.. Åh, jag haaar saaaknat er!" Ha ha, dramaqueen!!

Insåg när jag tog Metron imorse att det var skönt att åka bil igår, tydligen så stod pendeln stilla hela morgonen.


M var iväg och tog bort stygnen ur handen igår, hade börjat bli infektion och handen var svullen och såret varigt.. Rätt äckligt såg det ut. Han fick åka till närakuten med för det, man ska ju egentligen göra det på vårdcentralen men de hade inte ringt upp på hela dagen fast han ringt och beställt tid för det flera gånger!! Urdåligt!

Här i Stockholm är det kallt och dimmigt idag, halt som bara den! Perrongerna är snorhala och all asfalt som varit i skuggan med, man får gå väldans försiktigt. Vi ska se om vi kan få på vintersulorna på bilen idag, de ska ju vara på i helgen i alla fall och det börjar lukta snö i luften tycker jag också.
Har en bild till Bästis, som jag tog från Perrongen där hon bodde förut vid halv åtta idag. Bara för att hon ska få känna hur det känns att slippa stå där i morse på väg till jobbet.. :-)


Känns skönt va Bästis?

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha ha ha, nästan så att man längtar tillbaks...... not!!! Det är så jäkla kallt att stå där och vänta. Kraaaaam

2008-11-03 @ 21:32:01
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0