Botemedlet

Jag har upptäckt att det fanns ett botemedel mot min extrema trötthet..

Slutade tidigt och åkte in till stan med Nilo för att gå och fika på Vetekatten..
Vi tyckte att vi var värda det efter veckans leveranser och extrema stress, dessutom har vi gjort ett skitbra jobb mitt i allt kaoset..

Här är fröken Nilo.. Alltid skrattande, kan man bli annat än på bra humör?


Synd att bilden blev dålig, som vanligt, det var så mörkt där inne..

Och Vetekatten.. Jag vet inte om det finns ett bättre fik än så, intimt och mysigt med härlig personal och gott fika.


Ser det inte ut som lindring för själen?


Sen när jag kom hem så hade M dragit igång grillen.. Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: Anneli Olofsson

Men snälla älskade barn inte ska du gå och oroa dig för saker innan de har hänt, Fast du har rätt det tillhör föräldrarollen, jag var själv likadan när ni var små, du och din bror.Ta vara på dagen och njut av den i stället.

Puss älskar dig // Mams

2008-09-27 @ 00:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0