Crappy day 2

Måste ju uppdatera crappy day-nyheterna..

Datorn är efter felsökningen stendöd och måste kasseras. Eller dvs den GÅR att laga, men det kostar lika mycket som en ny dator.. Summa summarum vi måste åka och köpa en ny dator i helgen.. Skit med!

Jag har hål i en tand! Det fick jag reda på igår när jag kollade upp vad det vassa i min mun var.. Antagligen så har jag haft hål i en tand, fast mellan tänderna så det har ju inte synts. Och det vassa jag kollade efter var alltså kanten där en bit av tanden gått av, altså "ovanför hålet", och nu är ju en bit borta ur tanden och allt jag äter fastnar där.. Suck!! Så jag har bestämt en tid hos tandläkaren den 30 iaf.. inte riktigt vad min ekonomi behöver just nu.

Positivt är dock att jag snart har gått den tredje dagen (den värsta) nikotinfri!! Det är inte så jobbigt den här gången heller.. Men lite sug är det ju.. Fast det svåra är ju att inte ersätta niko-suget med något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0