Crappy day..

I förrgår pajade datorn hemma.. Eller rättare sagt det blev nåt skumt överslag så adaptern (strömkabeln) brann upp eller nåt. Alltså skickades M på Pc-city för att få tag på en ny adapter igår och 899 dyra kronor senare var han på väg hem med en sån.. Enda problemet är att dator-aset ändå inte laddar nåt, så antagligen har hela inporten eller batteriet eller vad det nu är gått sönder tillsammans med adaptern. Idag ska alltså hela datorn följa med M tillbaka till pc-city på lite felsökning samt felavhjälpning.. Billit!!

Idag har Minimonstret fotografering på dagis med.. Och jag säger bara det, om de inte torkar av henne snoret i ansiktet innan hon tar kort kommer jag bli förbannad!! Sen ville hon inte ha de kläder som mamma och pappa ville att hon skulle ha utan skulle promt bestämma själv, men det måste hon ju få göra.. Hon är ju som en rätt bestämd dam det här monstret..



Själv ska jag till Västerås med jobbet på möte och efterföljande middag.. Lär bli halvtrist möte och rolig kväll. Jag har inte riktigt tid bara, känner mig lite stressad för jag har så mycket att göra här och borde inte åka.. Men jag ska se om jag kan ta lite roliga bilder och lägga ut iaf, så det var någon nytta med resan?

Jag är väldigt, väldigt trött med. Sover dåligt och lite, jobbar mycket och stressigt.. Funkar sisådär alltså.
Jag behövde mer sol i somras, jag tar mig inte igenom hela vintern på den här ouppladdade energin. Vill desperat åka utomlands!! Drömmer till och med om det på nätterna.. Ha ha!!

Sånt här vill jag ha:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0