Freeeeedaaaag!!

Tur är det att det är helg snart.. Tror inte jag hade orkat att kliva upp en dag till.. Ha ha, jag är så trött!! Känns som jag har sprungit ett maratonlopp typ, helt matt i kroppen och seg i hjärnan. Behöver nog sova lite.. :-)

Synd att man alltid är pigg på kvällen bara för man går ju aldrig och lägger sig och att man är såååå trött på morgonen att det känns helt omöjligt att kliva upp.

He he, sitter och lyssnar på folk här utanför mitt rum på jobbet, de ska flytta om lite platser i kontorslandskapet och receptionskärringarna är osams.. De är som tre-åringar de där.. Blir sura på varandra och springer och låser in sig på toa.. Ha ha, tur att man är så vuxen och mogen själv!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla du för din fina kommentar på min blogg!

Kram Lotta/vimmelmamman

2008-09-26 @ 11:58:38
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0