Hur man hittar till tanto..

Ha ha!! Fan vad svårt det är att åka från mitt jobb till tanto!! Jag förstår mig inte på hur i helv**e man hittar på söder!! "Men det är ju inga problem" säger de som vet.. "Bara man kör på ringvägen så kommer man ju överallt" Jo visst, så kanske det är.. Men hur faan kommer man till Ringvägen då??? :-)
Jag och Nina åkte fel två gånger på väg dit, först vid münchenbryggeriet, sen vid zinken (vilken fantastisk tur det är att vi sitter i en S80 med firmanamnet över hela bilen, det underlättar ju för alla som vill ringa och skälla på våra regelvidriga u-svängar).. Sen hamnade vi på baksidan av stadshagen på något sätt på väg hem så det blev en sjukt snygg vändning där med.. :-)
Efter den pärsen var vi "tvungna" att stanna på statoil och slappa i bilen en stund med tillhörande cola och en chokladbit.. Och det var inte alls för att vi inte ville åka tillbaka till jobbet.. *ehrm* INTE ALLS... Men vi firar ALLTID varje leverans med en bit choklad så man känner sig uppskattad!! Ha ha!!

Köpte nytt SL-kort idag med, eller rättare sagt eftersom jag inte får lön förrän i morgon så har M köpt ett nytt SL-kort ÅT mig. Det är helt sjukt vad dyra de har blivit.. 690 spänn!! Men de har gjort dem höst-fina orangea (och lite suddiga).. Kolla bara här nere..


Har lite dåligt samvete för jag kommer hem så sent om kvällarna nu, minimonstret saknar sin mamma.. Men det tar ju ändock minst en timme hem från jobbet, så även om jag bara jobbar till fem är jag hemma typ tio över sex.. It sucks!
Jag vill ha en ny lägenhet och det bums! I bagis tack, om någon tänker skänka mig en.. ;-)

Kolla sötaste minimonstret i badrock och pappas sommarhatt med!!
Sånt här får en ju att undra vilka gener som egentligen skapades i krocken mellan mig och M, en heeelt knäpp lite sötfis som den här ungen.. Hur gick det till? :-)


Kommentarer
Postat av: Anneli olofsson

Tror generna kommer från tidigare generation.



Puss och Kram till världens sötaste tjejer

Mams// momma

2008-09-24 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0