Ingen bra dag..

Mår inte så bra idag.. Trött och mår illa, ont i magen.. Känner mig som en uppblåst ballong redo att spy när som helst!! Blev lite bättre efter att jag gick en halvtimme i morse, men nu mår jag risigt igen. Dessutom är jag ju fortfarande förkyld, och ordentligt förkyld, precis som resten av Stockholm..

Ska bara gömma mig bakom dataskärmarna idag.. Mörkt i rummet och så bara morra lite om någon närmar sig dörren, då brukar jag få vara ifred här inne.. :-) Det är tur att dagarna går så fort, kommer snart vara kväll och jag får åka hem..

Bara för att skryta lite kan jag säga att jag nu har gett bort den sista snusdosan till Nina (kommer nog mer om vem hon är senare någon gång) och den var nästan oanvänd så jag känner mig lite duktig!! Men det var inte särskilt jobbigt att sluta den här gången, kanske för att jag redan då jag började igen bestämde mig för att det var just bara ett återfall och inget annat..? Nikotinfri med andra ord, känns bra!

Kommentarer
Postat av: Mams

Vad duktig du är och mormors lilla älskling är såååå söt som stenåldersbrud med värsta köttklubban i mun.

2008-09-22 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0