Pizzadag!

Imorse när jag och M åkte hemifrån så var det så vackert ute!! Jag ska visa lite bilder..
Tyvärr är de ju tagna med mobilen från bilen på motorvägen så det är ju sisådär kvalité men ändå.

Dimma vid golfbanan, man ser det inte på bilden men det var väldigt låg dimma och kullarna på golfbanan stack upp som öar mitt i dimman, såg hur jättehäftigt ut..


Man ser nästan hur det luktar utomhus.. Friskt och kallt!!


Soluppgången var välkommen kan jag säga.. :-) Minns inte sist jag såg solen!


Sen såg jag en så rolig grej i morse.. Vid infarten till området där jag jobbar så finns det jättestora informationsskyltar från fastighetsbolaget där de skriver ut vad som händer eller så. Oftast så står bara klockan och temperatur där men i morse hade de ett annat meddelande, synd att det syns så dåligt..


Det står "BACK TO THE OFFICE".. Ha ha, någon har humor på det där stället..

Angående dagens rubrik så åt vi pizza till lunch idag.. Ruggigt onyttigt och dietförstörande, men jag orkar verkligen inte bry mig om det idag.. egentligen inte på hela veckan.
Har varit en usel nyttighetsvecka, kan det vara för att jag slutat snusa?
Valet stod iaf alltså mellan en två dagar gammal fisklåda eller en pizzalunch med Nina. Mikrad gammal fisk i matsalen eller slapparlunch ute med pizza, lyssna på receptionskärringarna klaga på hur "vaaaansinnigt" stressade de är eller prata skit om receptionskärringarna för att de klagar så jäkla mycket när de bara behöver öppna dörren och svara i telefon?? Är det någon som skulle valt annorlunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0