Sista dosan

Här är den.. Sista snusdosan för det här återfallet.



Jag slutade ju snusa när jag blev gravid med minimonstret för över fyra år sedan och i våras när jag var oerhört stressad på jobbet och allmänt less så åkte jag dit igen. Note to self: Man kan inte ens ta EN ENDA snus när man väl slutat!

Den här gången var jag dock övertygad om att det var ett tillfälligt återfall eftersom vi planerar syskon till minimonstret och jag ALDRIG skulle kunna tänka mig att förstöra något så oskyldigt som en bebis innan den är född för min egen skull. Gud så jävulskt egoistiskt det är att inte lägga av ens då.. Så svårt är det inte..

Kommentarer
Postat av: Karro

Lycka till gumman, kraaaam

2008-09-16 @ 21:46:38
URL: http://odessa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0