Västerås

Vi var ju till Västerås med jobbet.. Det blev inte så mycket bilder, var så upptagen med att skratta och dricka alkoholhaltiga drycker så jag glömde bort det.

Men några blev det, bl.a. utsikten från restaurangen "Karlsson på taket", 23 våningar upp i skrapan i centrala Västerås. Rätt ok mat, jag klagade dock lite för M (jag gör ju alltid det, han fattar ju) att förrätten var lite skum och köttet var defenitivt inte medium utan mer rare (råmade praktiskt taget) men att efterrätten var bland det bästa någonsin.


Jag fick dock höra sen att vår chef skyndat på dem lite för vi hade lite kort om tid till tåget så där kan ju orsaken till det blodiga köttet ligga.

Jag önskar jag hade tagit en bild på efterrätten, jordgubbssallad med mousserande vitt vin över och en stor kula citronfromage uppepå i ett cocktailglas. Däm vad god den var!!
Men en bild på middagen blev det iaf! Tyvärr rätt usel kvalité då min telefon inte gillar det minsta mörker utan att vara inställd på natt.


Men det var en kul kväll! Jag har roliga arbetskollegor!! :-P

Jag och N utan för hissarna på väg ner och hem.. (Jag till höger om någon skulle missa att den ena är från Iran och det är inte JAG) Återigen usel kvalité, men motivet väger ju solklart upp det.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0