Det kommer ett inlägg.

Jag ska fixa ett inlägg om festen och om helgen som var, men jag är så fruktansvärt trött på kvällarna att jag bara inte orkar.. Jag orkar å andra sidan knappt kliva upp på mornarna heller så det blir ju inget då heller och jag är ju trött hela dagarna så det blir inget då heller.. Ha ha! Kan man slå fast att jag är vansinnigt trött tro? Sover lite och sover dåligt, det rimmar sisådär med att kliva upp 5 och jobba till 17 komma hem tidigast 18, äta middag och försöka hinna resten som ska hinnas innan man ska gå och sova 22 för att gå upp 5 och jobba till.. Ja, ni fattar.. Den här veckan så slipar vi nog lite på flexen och jag åker hem med M då han åker halv fyra, jag orkar helt enkelt inget annat.


Kommentarer
Postat av: Lilian Söderman Olofsson

Hi hi, känner igen den där typiska tröttheten!:o) Det är första och enda gången som jag somnat några gånger då jag lagt huvudet på kudden ;o)(graviditeten).



Fattar inte att du kliver upp 5!- helt galet tidigt!

2009-04-28 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0