Hann inte igår..

Tänkte jag skulle skicka in ett inlägg igår kväll men hann aldrig. Somnade i soffan med världens tröttaste minitjej igår efter middagen medan M var och handlade till veckan och sen orkade jag inte. Jag är vansinnigt trött nu.. Sover dåligt på nätterna med, vaknar minst en-två gånger i timmen och drömmer mycket och otäckt. Jag vet att det var så med Monstret med, jag drömde massor av mardrömmar, jobbigt bara att det påverkar de stackars timmars sömn man har så att det känns som att man bara hunnit lägga sig ner och blundat när klockan ringer.

Iaf så var söndagen lugn, vi var och shoppade lite grejer, bar ut Monstret skrikande ur en affär igen (fast den här gången hann jag faktiskt köpa en jacka till henne vilket jag inte gjorde sist) och sen åkte vi ut till Sigtuna och tog en prommis längs vattnet. Tänkte stanna på Våfflan och köpa årets första kul-glarre men det var så satans kallt att det inte gick.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner igen det där med mardrömmarna....jag vaknade ofta kallsvettig och livrädd. Men jag tror att det gick över mot slutet om jag inte minns helt fel. Hoppas du slipper dina snart med så du får sova bra ! Ha det gott !

2009-04-22 @ 08:26:20
URL: http://hannamaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0