Home sweet home..

Så var man hemma igen! Det har gått superbra att åka upp idag, även om det var vi och resten av Stockholm typ.. Det var helt galet med överlastade V70 med takbox på taket och 15 ungar i mysbyxor inuti på väg upp till fjällen. Tack och lov att man inte är där iaf utan i "byn", stockholmare får man ju nog av i vardagen om man säger så.

Igår höll jag på att jobba arslet av mig och två minuter i tre (jag skulle åka hem med M klockan tre) så skickade jag mitt sista mail och hade hunnit allt jag skulle. Men det var utan kafferaster och med en kvarts lunch.. :-) Behöver jag säga att det är skönt att vara ledig en vecka?

Monstret var så jäkla rolig när vi stannade för att sträcka på benen i Tönnebro på väg upp. När hon klev ur bilen så ställde hon sig på parkeringen med benen rätt brett isär och lätt böjda, gjorde en liten stjärtdans och såg nöjd ut. M frågade "Men vad GÖR du?" Och Monstret svarade "Men pappa, jag måste sträcka på musen ju". Ha ha ha, jag skrattade så fruktansvärt, hon hade inte riktigt fattat det där med att "sträcka på benen" mest är som man säger och inte precis det man gör..

Ja, ja.. Skönt att slappa en vecka och vi hoppas att vi hinner med att hälsa på lite kompisar och släkt mellan korvgrillningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0