Rekryteringsbonus!!

Min chef kom just in på mitt rum..

Dialog:

Chef: Hej, jag tänkte.. Du vill väl ha lite mer pengar va?
Jag: Ehm.. Tja, det vill man väl alltid ha? (Vad faan menar du nu?)
C: Då får du det!
J: Eh.. va?
C: Du får tiotusen!
J: Ähmen va?
C: För rekryteringen av Martin!!
J: Äh, du skojar? På riktigt?
C: Jajamensan! Det står i det här (räcker fram ett utskrivet mail från über-chefen), man får gratulera!
J: Men tack! Vad coolt!! Fan vad kul!!
C: Ja, grattis!! (Springer ut igen)

Jag har alltså rekryterat en av mina kompisar, gett min chef hans nummer typ, från en annan firma till oss innan jul. Och kommer att få 10000 spänn för det! Really nice!! Kan inte säga att det svider i plånboken att de trillar in så här innan syskon, semester, sommar och allt! BRA DAG!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt ! Inte alls dumt, rakt ner i plånkan. Kaaatching !

2009-04-30 @ 08:34:03
URL: http://hannamaria.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Hejsan!

Oj, det låter som det inte går någon nöd på er!



Jag skulle gärna byta me er!

haha Kram Emelie

2009-04-30 @ 16:26:28
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0