Julfest och förkylning

I fredags var ju årets julfest på jobbet och självklart var undertecknad närvarande! Det var askul!
Vi fick bra mat (medelhavsbuffé) och dansade iväg ett par timmar till inte alltför bra musik, men vad gör väl det i sällskap med två av världens bästa tjejer, ha ha? Vi hade roligt i alla fall!

Tyvärr så resulterade kvällen även i årets värsta förkylning.. Jag är seriöst sjuk och mår verkligen skit.. Var tvungen att ställa in Monstrets astmaläkarbesök till och med, finns inte en chans att jag tar mig dit med henne idag. Hoppas bara att vi kan få en ny tid om inte alltför lång tid, men de har en väntetid på två månader så jag hoppas att de är på bra humör.

Den här veckan skulle jag egentligen ha varit på ett besök till Vasamuséet med jobbet men eftersom jag är sjuk så har jag ställt in det, jag kommer inte orka.. På lördag så har ju Bästis sin julsammankomst med pepparkaksbak och karaoke så jag satsar på att vara frisk tills dess istället!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Ja precis, det gäller att prioritera.. ha ha ha

Jobbigt att du mår skit, hoppas att du blir bättre snart.

Kram kram!!

2009-12-10 @ 15:23:27
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0