Åsså en dag till..

Händer inte så mycket här nu.. Hela dagarna slappar vi ju för att försöka friskna till lite och hela nätterna går åt till att försöka få lite sömn mellan hostningarna. Jag trodde jag skulle få åka på jobbet i morgon, har ju inte varit där på en vecka, men Monstret behöver en dag till hemma innan hon orkar dagis och M kan inte vara hemma från jobbet. Nog för att det är lite skönt att vara hemma, men efter en sjukvecka så börjar man ju vara lite less.. Det går ju inte göra något heller eftersom det hela tiden är någon som är sjuk.

Jag tänkte att jag ska försöka ändra lite i färgerna på bloggen, så om ni kommer in hit och det ser ut som satan så är jag inte klar än.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0