Efter barnmorskesamtalet..

Så känner jag mig inte ett dugg klokare.. Hon tyckte oxå att det var konstigt. Hon sa att kanske var det så att jag hoppat över en mens och liksom blivit gravid på nästa ägglossning, eller så hade jag bara "en väldigt konstig ägglossning".. Ha ha.. Så kan det ju ha varit, att jag trodde jag var gravid när jag hoppade över en egentligen och blev gravid på nästa? Men sen när jag sa att jag testade ju plus så otroligt tidigt i sådana fall så höll hon bara med.. SUCK!! Man vet ju ingenting. Det är väl typiskt att man inte ska vara normal..?

I alla fall så sa hon ju att de kommer att titta på nästa ultraljud att den tillväxten som skett fram tills dess stämmer med hur stor bebisen var nu och att det i sådana fall stämmer. Man får väl vara glad att den var hel och fin i alla fall.. Och att man fått tjuvtitta lite på den..
 
Det är ju lite roligt när man är på UL för man glömmer helt bort att titta efter om det är en tjej eller en kille. Det är så otroligt att bara få se att den är där.. Att man får se att den har en hjärna, hjärta, armar och ben. Men den här gången hade jag bestämt för mig själv att jag skulle kolla efter, men glömmer helt bort det när jag kommer in. Och det spelar ju ingen roll.. Känns dessutom bra att få slut på "graviditetstvivlen" och se att det faktiskt är någon där inne.

Kommentarer
Postat av: madde

darling va lejsamt. hoppas du mår bra ändå. här har hela familjen spysjuka å de e ju underbart...dom börjar bli tokig på jobbet..men vad ska man göra..måste ju ta hand om barnen först..skit.

saknar dej. behöver någon att prata med..förest. i vilken v föddes wilma..jag blev flyttad jätte konstigt med emilia..å de sluta med att hon föddes i v 37.

krammmmmmizar

2009-02-27 @ 07:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0