När jag dör..

Det här kan ju tänkas vara lite makabert.. Men jag hittade den dikten jag vill ha i min dödsannons!!
Nej, jag planerar inte att den ska behöva komma till användning än på en massa år.. Även om de flesta vet att jag har en helt störd dödsångest lite då och då.. Men jag måste skriva ner den någonstans för den är PERFEKT!!

Kolla här bara:

Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.

I am in a thousand winds that blow
I am the softly falling snow
I am the gentel showers of rain
I am the fields of ripening grain

I am in the morning hush
I am in the graceful rush
Of beautiful birds in circling flight
I am the starshine of the night

I am the flowers that bloom
I am in a quiet room
I am in the birds that sing
I am in each lovely thing.

Do not stand at my grave and cry
I am not here. I do not die.

 Mary Elizabeth Fryes


Har ni sett "Det sjunde inseglet"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0