Efter lunch..

Har just ätit lunch och ska börja ta tag i jobbet igen.. Sitter dock och prickar av ritningar på en lista lång som trappan ner till helvetet, jobbet är inte direkt stimulerande.

Jag var till Läkaren och till Babsan för cellprovet i morse? Fick vänta huuuur länge som helst innan, prata med läkaren (som var jättetrevlig) om vikten, förra förlossningen, kommande förlossning, mitt depp efter förra gången, den onda kotan i ryggen och hur jag vill ha det nästa gång. Hon tyckte att det lät bra att jag antagligen vill ha en vanlig förlossning eftersom det är bättre för kroppen och att man ska komma ihåg att om de kommer att sticka i ryggen (för EDA tex.) så ska de akta kotan som är broke, tydligen så sticker man en kota upp från mitt onda ställe iaf så det var ju bra.

Cellprovet var ju (som den kvinnliga delen av läsarna vet) lika mysigt som vanligt. Det är verkligen inte kul..

Men, men.. Jag ska ta och ta tag i mina ritningar så jag får något gjort idag eftersom jag kom hit så sent med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0