Första nyheten År 2009!!

Så här några timmar in på det nya fräscha 2009 så tänkte jag ge er några rätt lätta ledtrådar om vad som kommer att bli vår stora händelse (om allt går bra) det här året!! Är ni beredda?

Ledtråd 1:


Ledtråd 2:


Ledtråd 3:














































Det var inte så svårt va? :-)
Precis.. Monstret ska få ett småsyskon och vi ett barn till!! I slutet av Juli om allt vill sig väl. Jag har datumet 30 juli och vår barnmorska Babsan säger i mitten av juli. Jag tror mer på mig, hon hade två veckor fel sist och jag vägrar sitta och vänta två veckor den här gången med. Men spännande va!!?? Det kommer att komma mer information längre fram om det här, men nu vet ni i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: madde

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS...

ÅÅ va roligt..mår du bra? vad säger lillgumman ? å momma? å när flyttar ni till mej?? hahaha

tusen frågors madde här..

kramar i massor

2009-01-01 @ 17:06:16
Postat av: Ida

Ha ha ha!! Hej darling och tack, tack!! Nä, jag mår skit.. Jätte-, jätteilla dygnet runt, kan inte äta något stekt (eller kokt, eller rått), kylskåpet luktar gammal skinka.. Ja, du vet ju vad jag pratar om. ;-) Men det är det ju värt!! Monstret blev skitsur i början men nu verkar hon tycka att det är spännande! Jag väntar mest på att det ska gå några veckor så jag börjar må lite bättre.

Kramar!!

2009-01-01 @ 17:30:47
URL: http://vidi.webblogg.se/
Postat av: madde

ååå stackare...jag lider med dej gumman..men bit ihop, det blir nog snart bättre. å som sagt det är ju värt det..saknar dej som en tok, önskar att det va lite närmare mellan oss. men men...

kramar i massor från alla oss.

2009-01-03 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0