Kallt...

Jag fryser!! Fryser, fryser, fryser.. vi har väl -12, 13 eller så.. och jag FRYSER..

Fick ett sms från Reservdelsman R i morse, han bor ju hemma i "byn", och hade -34 och blåst i morse.. Helt plötsligt känns det lite bättre att frysa här nere istället. Jag överlever..

Det kommer ett längre inlägg framöver.. Har haft jättemycket att göra på dagarna och är väldigt trött så jag somnar tidigt på kvällarna så jag har inte hunnit lägga in något, men det kommer..

På plussidan skriver jag in att det börjar ljusna på mornarna nu iaf!! Härligt!!!


Just det ja.. Grattis till M syster B idag med som fyller 40!! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej ! Hittade hit efter lite runt-surfande bland bekanta och obekanta på FL. =) Läste lite och måste ju gratulera. Ett monster på plats och ett till på G. Kul och hoppas allt går bra. Ha det gott. // Hanna

2009-01-16 @ 22:52:43
URL: http://hannamaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0