Mamma Mia

Idag har Monstret varit urpigg.. Uppe klockan sju och mått bra hela dagen! Hon äter fortfarande dåligt men så är hon ju ibland bara.

Hon städade dock upp sina leksaker då jag bad henne mitt på dagen så jag är inte helt säker på att hon är frisk ändå, det har väl aldrig hänt tidigare. Hon sjöng samtidigt med.. Mamma Mia.. Om och om och om igen..

Jag har spelat in henne så ni får se, men jag betalar inga STIM-pengar för att jag använder ABBA-musik om Björn eller Benny skulle råka kolla..

Äh.. Vad synd.. Bara den ena videon har kommit upp än, jag lägger upp det andra sedan då.

Jag tittade på Skolfront (tror jag att det hette) som gick på tvåan halv åtta, det handlade om "byn", den speciella grupp av invandrare de fått dit och de problem som deras religion skapar i skolan. Min morbror är lärare på skolan där och var med i inslaget så det var väl mest därför jag tittade.

Annars så har det väl inte hänt något speciellt idag.. Det är ju den 22:a januari så vad kan hända liksom? Oansenligt datum..

Äh, det är klart att det är en viktig dag!! Idag fyller ju Bästis år!! Tyvärr har ju hon och hennes sambo flyttat bort från oss annars hade hon ju fått ett paket och lite tårta.. Nu får hon nöja sig med ett grattis!! Men vi syns ju snart darling, vecka 7!!


Kommentarer
Postat av: Karro

Ååååå du är ju bara för söt!!!! Gulliga du, Wilma är den bästa sångerskan, vilken tjej! Jag längtar tills vi alla ses. Kram kram

2009-01-24 @ 00:20:24
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0