Sjuk..

Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg om helgen, men jag mår inget vidare så jag orkar inte. Mådde skit hela dagen igår och mådde extremt dåligt idag så jag har inte varit på jobbet. Fick inte i mig någon mat igår så jag vet inte om det var därför som kroppen bara inte orkade. Det var knappt att jag tog mig hem igen från dagis i morse, ni som känner mig väl fattar hur risig jag var när Monstret blev lämnad på dagis fast jag var hemma. Har aldrig hänt förut. Men jag kom överens med mig själv att hon skulle ha roligare på dagis än hemma med en mamma som är sjuk, sen fick jag sova lite med så jag var lite piggare på eftermiddagen ändå och kunde hämta hem henne.

Jag får göra en längre uppdatering om helgen senare, ska slänga ner mig i soffan igen.

Och!! Jag hade verkligen glömt hur ONT det gör att vara gravid!! Fogarna börjar lossna lite och oh my god vad ont det gör.. Man kommer ju som inte åt det för massage eller något heller! Jag älskar min värmekudde just nu kan jag säga!
Jag tror att jag har känt bebisen lite med men det är ju så vagt.. Man vet ju inte vad det är man känner.. Sen är det ju lite tidigt med, bara vecka 15, så vi får väl ha tålamod. Jag önskar fortfarande att illamåendet kunde ta slut..

Som sagt.. Jag återkommer om helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0