Dag 1 på semestern!

Idag har vi mest slappat jag och Monstret.. Efter en gigantisk frukost så gick vi ut i solen, jo vi har faktiskt haft sol här hela dagen även om det legat riktiga ovädersmoln runt omkring. Det syns jätteväl på den här bilden jag tog av Monstret och hennes kompis när de lekte. Sol hos oss och moln runt omkring.


Efter att Monstret blivit less och ville gå hem så bakade vi lite muffins, något som var premiär för undertecknad, och de blev goda men lite torra. Ska se om jag hittar ett bättre recept men "vanliga" muffins var inte så lätt att hitta, det var mer dumlejästa specialamerikanska jättemuffins med fyra sorters frosting och hemgjort strössel som stod till buds.. Jakten på den perfekta muffinsen har börjat! Det är ju som att göra tårta, vilket jag älskar, men inte lika jobbigt!!

Lite blandat av bara blåbär, bara hallon och hallon och blåbär tillsammans!


Mamma och Monster-fika!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg mycket delikata ut. Jag blev nästan lite avundsjuk på eran fika, såg mysigt ut. Kommer ihåg hur det var själv o ha barn i den åldern!!

2009-07-13 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0