IKEA och annat

Igår spenderades på IKEA.. och dämit IKEA varför handlar man alltid så mycket där? Jag höll på att få hicka i kassan när det var betalningsdags, ha ha. Men vi hittade allt som var kvar till bebisen, inklusive lite reakläder som vi hittade på lindex och kappahl innan, känner mig rätt förberedd beträffande saker nu, vi har allt vi sagt att vi skulle ha..

Idag har vi (jag och M) sovit till nästan elva, helt sjukt skönt!! Sen har vi varit till Stinsens köpcentrum och ätit lunch, shoppat på Deichmanns och lite annat, hittade bland annat en blomdekal på Panduro som jag ska klistra på Monstrets skåpsdörrar. Desutom är all målning av minimöblerna klar och lilla babybyrån är klar den med, ska se om jag kan få fram några bilder sedan, är för trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0