Magen vecka 37

Lägger bara in en bild så jag vet tills senare hur det var nu.. Eftersom den har ramlat ner såpass mycket så är det rätt skönt att vara gravid igen, förutom att höfterna/fogarna (speciellt den vänstra då) håller på att ta livet av mig. Känns som att någon sprakar mig då jag vrider benet i vissa ställningar, eller som att man klämmer sig (tänk klämma fingret i en låda) och smärtan är ögonblicklig, stickande och häftig liksom.

Den har sjunkit enormt maggen (jämför bara med förra veckan), hoppas att det är ett gott tecken!! Nästa vecka skulle vara en exceptionellt bra vecka att få barn eftersom mamsen kommer att vara här.. Hör du det lilla skit!! Ut med dig nu!! Ha ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0