Sigtuna deluxe

Idag har vi varit i Sigtuna och vandrat runt lite, ätit megaräkmacka på Våfflan i hamnen (dyyyr 119:-, men gud vad god) och ätit glass på mocca uppe i stan. Vi har varit runt lite här i byn med och glott också såklart, varför ändra ett vinnande koncept?

Begärde föräldraledigheten för kommande veckor idag med, fram tom september ut, och insåg att min inkomst kommer att sjunka med 10 000 i månaden. TIOTUSEN i månaden! Fatta vad mycket mindre pengar.. Jag får lite panik nästan faktiskt, även om jag vet att det kommer att gå bra ändå och M har ju kvar sin lön liksom så känns det rätt trist.. Shoppingfrenesin är över kan man ju säga.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad mkt du tjänar i vanliga fall ;-) För mig är det nog ett par tusen max i månaden som jag förlorar, men jag minns inte har ju varit hemma så länge :-D

2009-07-31 @ 06:49:06
Postat av: Ida

Njae.. Det är nog inte det att jag tjänar mycket.. utan att det är så sjukt klent betalt att gå hemma.. :-)

2009-08-01 @ 18:59:45
URL: http://vidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0