Blandat

Vi funderar på att skippa Kolmården.. Kollade igen på vädret och det ska bli 25-30 grader varmt.. Puh, vid närmare eftertanke inte så kul!! Det skulle ju vara att betala för att gå in och titta på skog. Och skulle vi åka ner ändå och skippa Kolis så missar vi det nog den här sommaren, kommer aldrig att orka åka ner sen..

Istället så kommer kanske M:s syrra och hennes dotter (Monstrets kusin) upp hit till Stockholm, i sådana fall blir det sola på baksidan, blåsa upp Monstrets pool för premiärdopp och kanske åka på picnick. Billigt och enkelt i värmen, that´s how we like it!!

Vi skjuter nog upp Nyköping till nästa helg då det ska vara lite bekvämare väder!!


Men!! Jag har ju glömt att visa lite bilder på invånarna:

Senaste bilden på Krister..


Och Lars.. De har blivit stora har de inte?


Strax efter jag tog de här bilderna hoppade Lars ner på Monstret och kissade så han är i onåd numera, hon "vill inte ha det där kissmarsvinet hos sig"..

Sen måste jag ju visa vad mina födelsedagspengar som jag fick från mams och Momma och Moffa gick till!! Jag har velat ha en hur länge som helst!! Den ska underlätta mitt liv som hemmamamma sen.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha ha ha, du köpte en rosa dammsugare :) Jag vill också ha en sån ju!!!!! Snart kommer jag bästis!

Kram

2009-06-24 @ 22:47:00
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Karro

Jag är faktiskt grymt avundsjuk.... vill ha, vill också ha en rooosa dammsugare! Är den bra då?



Ikväll åker jag upp och vet du vad?! Jag är så nervös så jag kan kräkas, känn på den du ;) Det ska bli så kul att luncha sen efter mötet, har så mycket att ta igen du och jag.

Kram

2009-06-25 @ 14:39:34
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Anders

Faktiskt inte en tant men ganska ny tror jag. :)



Supersnygg dammsugare.



//Anders

2009-06-25 @ 21:57:32
URL: http://zebben.eak.nu
Postat av: Anonym

Cool damsugare!

Precis en sån har jag hemma hos min pappa!

Den är jätte bra!

vi har en rosa ( jag valde färgen)



Kram

Emelie

PS: Det ska bli kul i helgen!

2009-06-26 @ 10:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0