Sicko people at home..

M och Monstret är hemma, M är dödssjuk (han är ju karl och förkyld, he he) och Monstret är lite svajig, hon har ju varit halvförkyld länge och kan behöva vila. Jag däremot mår som en pärla, lite täpp i näsan men what´s new där liksom, och har en rejält fulltecknad dag! Kontorsmöte klockan nio, gruppmöte direkt efter till typ ett, lunch, kontorsmöte igen klockan två och halv fyra åker jag och min grupp till Grönan med efterföljande middag på Hasselbacken. Är väl hemma runt elva, halv tolv i kväll.. En hel dags "betalt för att sitta och lyssna", kul kväll med trevligt folk och förhoppningsvis en kort dag i morgon, jag lär ju vara rätt trött.

Anledningen till att det är tusen och åter tusen kontorsmöten idag är att vi byter it-miljö från vår tidigare statliga till eget "icke statligt" och det är en massa info runt det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan, det var ett tag sen sist!

Ni är ju sjuka hela tiden, försök och håll er friska till sommaren.

Hoppas att vi ses snart, och då måste ini vara friska!

Kram Kram

//Emsan

2009-06-11 @ 13:47:55
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0